מדיניות משלוחים והחזרות מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים והחזרות מדיניות משלוחים והחזרות

ביטול עסקה

"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"

החזרת מוצרים וביטול הזמנות

ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות כמפורט למטה), כל עוד לא נשלחו המוצרים. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית או לכתובת המייל ganstudio1@gmail.com.

מוצר אשר הגיע ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לאחת הנקודות שלנו תוך 14 יום הנמצאת במשרדי החברה בEHOUSE, תל גיבורים 5, תל אביב, ניתן גם לשלוח את המוצר בדואר רשום וקבלת זיכוי לאחר הגעתו אלינו.

בהחזרת המוצרים תוך 14 יום מהרכישה כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר. לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו.

בהחזרה מעל 14 יום מביצוע הרכישה ניתן יהיה לבצע החלפה במוצר ממוצרי החנות.

לא ניתן להחזיר מוצרים שבוצעה עבורם עבורם התאמה אישית.

 

משלוחים

המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ

שליח עד הבית עלות המשלוח הינה 35 ש"ח, במידה ובחרת בשיטת משלוח זאת המשלוח יגיע בתוך 5 ימי עסקים לביתך.

נקודת חלוקה עלות המשלוח 19 ש"ח, במידה ובחרת בשיטת שילוח זאת המשלוח יגיע בתוך 5 ימי עסקים לנקודת חלוקה קרובה לביתך. לא ניתן לבחור את נקודת החלוקה אליה יגיע המשלוח.

איסוף עצמי ללא עלות, ניתן לאסוף את המוצרים מתל גיבורים 5, תל אביב, קומה 3 חדר 321 חברת EHOUS. זמני הגעה: ימים ראשון - חמישי, שעות: 9:00-17:00, חניה חינם לשעה ראשונה, נא להגיע עם מספר הזמנה. אנחנו זמינים בוואטסאפ- 055-5611668

 

מלאי 

במקרה שבוצעה הזמנה למוצר המוצג באתר והתברר כי המוצר אזל, החברה מתחייבת להודיע באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה ללקוח על החוסר בפריט, ושומרת לעצמה את הזכות להציע חלופה למוצר בצבע, גודל או מוצר חלופי. במידה והלקוח יאשר את ההזמנה בדואר אלקטרוני או טלפונית, ההזמנה תבוצע. במידה ולא, יזוכה כרטיס האשראי בסכום המוצר. במידה והלקוח יהיה מעוניין להמתין לחזרת המוצר למלאי, הזמנתו תמתין עד אשר יחזור הפריט למלאי והוא יקבל על כך הודעה מתאימה.